Особливості зарядки всіх модифікацій Renault Fluence ZE

у
Категорії: Безпека авто і користувачів

Концепт автомобіля Renault Fluence полягає у випуску практичного седану C-класу орієнтованого як на сімейне так і на службовий автотранспорт.

Повністю електричний Renault Fluence збирався в Туреччині з 2011 року. Основний ринок збуту цієї моделі був Ізраїль. Renault Fluence – виявився платформою для експериментів, одночасно в Рено тестували велику кількість технологічних рішень і вивчали поведінку акумуляторів в умовах високих температур. Найбільшою інноваційною розробкою була можливість швидкої заміни акумулятор автомобіля але це рішення не стало успішним. В рамках експериментальної співпраці Renault з Samsung по аналогії співробітництва Tesla з Toyota та Mercedes у сфері авомобілебудування.

Крім основного ринку – Ізраїлю електромобіль Renault Fluence постачався в Корею, країни Європейського союзу з 2011 по 2014 роки. Оскільки перші електромобілі мали невеликий запас ходу, звичайної побутової розетки було достатньо для їх зарядки.

 

Модифікації Renault Fluence Zero Emission

Зазвичай модифікації Fluence ZE мають літієво-іонний акумулятор ємністю 22 кВт/год (пробігом 180 км для нового авто).

Європейська версія Fluence ZE постачалась з однофазним інвертором котрий мав вивід зарядних портів на обидві сторони автомобіля. Роз’єми Type 1 (J1772) для зарядки знаходяться в передніх крилах авто для зручності користувачів. Коли випускався Fluence ще не було прийнято європейського електромобільного стандарту тому більшість електрокарів у світі випускались з Type 1 роз’ємами. Максимальна потужність зарядки Renault Fluence ZE – 3,5 кВт (16 Ампер). Час на повну зарядку складає 7 годин.

Ізраїльська версія електричного Fluence практично не відрізняється від європейської версії. Лише частина автомобілів постачалась з одним портом зарядки (лише з правої сторони). Роз’єм так само Type 1 (J1772) здатний прийняти 3,5 кВт за 1 годину зарядки.

 

Samsung SM3 ZE

З 2013 року розпочато збирання Fluence під брендом Samsung в Кореї. На борту у SM3 Z.E залишились так само акумулятори ємністю 22 кВт. Компанія Samsung розпочала використовувати європейський стандарт роз’ємів Type 2. Автомобіль отримав трифазний порт через котрий можливо заряджатись з потужністю 22 кВт. Опціонально була доступна версія інверторів Chameleon потужністю 43 кВт здатна зарядити авто змінним струмом за 30 хвилин.

З листопада 2017 року модель отримала акумулятор ємністю 36 кВт/год. Пробіг на одному заряді зріс до 210 км. Пізніше збирання SM3 Z.E  було налагоджено в Чилі.

 

Швидкість зарядки Renault Fluence ZE

Оригінальний зарядний пристрій Fluence виготовлений компанією Panasonic потужністю 2,3 кВт (10 Ампер) заряджає електрокар повністю за 10 годин. Використовувати його з подовжувачами заборонено оскільки його потужність не регулюється.

Швидкість зарядки Renault Fluence ZE змінним струмом AC

Струм Підключення Потужність за 1 годину Кількість кілометрів за 1 годину зарядки *
1 фаза 1.4 кВт +9 км
8A 1 фаза 1,8 кВт +12 км
10A 1 фаза 2,3 кВт +15км
12А 1 фаза 2,7 кВт +19 км
14A 1 фаза 3,2 кВт +22 км
16A 1 фаза 3.7 кВт +25 км

Швидкість зарядки Samsung SM3 ZE змінним струмом AC

Струм Підключення Потужність за 1 годину Кількість кілометрів за 1 годину зарядки *
1 фаза 1.4 кВт +9 км
8A 1 фаза 1,8 кВт +12 км
10A 1 фаза 2,3 кВт +15км
12А 1 фаза 2,7 кВт +19 км
14A 1 фаза 3,2 кВт +22 км
16A 1 фаза 3,7 кВт +25 км
18A 1 фаза 4,1 кВт +28 км
20A 1 фаза 4,6 кВт +31 км
22A 1 фаза 5,0 кВт +34 км
24A 1 фаза 5,5 кВт +37 км
26A 1 фаза 6,0 кВт +40 км
28A 1 фаза 6,4 кВт +44 км
30A 1 фаза 6,9 кВт +47 км
32A 1 фаза 7,4 кВт +50 км
3 фази 4,2 кВт +27 км
8A 3 фази 5,4 кВт +36 км
10A 3 фази 6,9 кВт +45 км
12А 3 фази 8,1 кВт +57 км
14A 3 фази 9,6 кВт +66 км
16A 3 фази 11,1 кВт +75 км
18A 3 фази 12,3 кВт +84 км
20A 3 фази 13,8 кВт +93 км
22A 3 фази 15 кВт +102 км
24A 3 фази 16,5 кВт +111 км
26A 3 фази 18 кВт +120 км
28A 3 фази 19,2 кВт +132 км
30A 3 фази 20,7 кВт +141 км
32A 3 фази 22,2 кВт +150 км

*Швидкість зарядки відрізняється від манери експлуатації автомобіля. Дані наведені при користуванні автомобілем в економічному режимі. Також на швидкість зарядки впливає напруга в електромережі. Розрахунок наведений при показниках відповідно до сучасного стандарту 230В / 400В.

 

Типи роз’ємів котрі підтримують електричні модифікації Renault Fluence

Порт Type 1 (J1772) 1x16A 3,7кВт
Порт Type 2 3x32A 22кВт
Ринки AC – змінний струм DC – постійний струм
Ізраїльський Renault Fluence ZE Type 1 відсутній
Європейський Renault Fluence ZE Type 1 відсутній
Samsung SM3 ZE Type 2 відсутній

 

Зарядне обладнання Renault Fluence

Автомобілі постачаються з зарядним пристроєм виробництва Panasonic аналогічний до Nissan Leaf. Потужність однофазного пристрою приблизно 2,3 кВт. На зарядку таким пристроєм потрібно 10 годин. Європейська версія постачається з зарядним кабелем для стаціонарних зарядок (зарядних станцій). Таким кабелем можна заряджатись на третину швидше на платних (комерційних) зарядних станціях.

Для комфортного користування варто обрати потужніший зарядний пристрій що відповідає 16 Амперам. Кабель це другорядний аксесуар в даному випадку і його варто придбати якщо вам зручно заряджатись в певному місці і для цього потрібно мати свій кабель. В залежності від версії Renault чи Samsung ми рекомендуємо відфільтровані товари які підходять для зарядки цих електромобілів.

Версії Фільтр портативних Фільтр стаціонарних Фільтр кабелів Фільтр перехідників
Renault Портативні зарядні пристрої для Fluence ZE Стаціонарні зарядні пристрої для Fluence ZE Кабель для підключення Fluence ZE до зарядних станцій Перехідники і адаптери для Fluence ZE
Samsung Портативні зарядні пристрої для SM3 ZE Стаціонарні зарядні пристрої для SM3 ZE Кабель для підключення SM3 ZE до зарядних станцій Перехідники і адаптери для SM3 ZE

Якщо таблиця не повністю відображається в мобільній версії, переверніть смартфон або оберіть версію для ПК.

 

Чутливість Renault Fluence до якості електромереж

Інвертор Renault не вередливий для зарядки від однофазної електромережі 220В-240В. Для трифазного Samsung при зарядці від трифазної електромережі важлива якість цієї електромережі. Тобто напруга на кожній фазі має коливатись в межах похибки 10% від 230В. Не повинно бути перекосу фаз. Підвищена напруга може бути небезпечна для інвертора автомобіля і призвести до виходу з ладу його деталей.

При відхиленнях характеристик електромережі до підключення авто або під час зарядки, варто розглядати можливість встановлення стабілізатора напруги. Щоб розрахувати потужності підібрати найкращий варіант, зверніться до експертів EVHUB.

 

Система швидкої заміни батареї Renault

Напрямок швидкої заміни акумуляторів був актуальний на старті зародження ринку. Тоді, в далекому 2010 році інженери шукали шляхи досягнення пробігу близького до 300-500 км на одному електричному автомобілі. Така технологія відкривала можливості застосування електротранспорту в таксі та подорожей між містами. З роками стало зрозуміло що створюється зарядна інфраструктура і завдяки швидкісним зарядним станціям проблема буде вирішена. Крім цього постійний обмін акумуляторами між автомобілями породжував дискомфорт.

Станція тунельного типу для експрес-заміни акумуляторів Renault
Проїзд через станцію швидкої заміни акумуляторів Renault

За результатами практичних достіджень Renault відмовився від застосування технології швидкої заміни акумуляторів.