Огляд першого в Україні AUDI e-Tron Sportback

у
Категорії: Особливості зарядки авто

Другий в сім’ї AUDI повністю електричний автомобіль випустили у форматі кросовера. І його можна вважати більш вдосконаленим за перший. Перегони першості у преміальному сегменті електромобілів згасають і виробники спокійно передають на конвеєр збалансовані моделі покликані охопити свою частину майбутніх покупців. Jaguar IPACE став першим, але хто стане кращим?

Дизайнери та інженери в цей раз ретельно попрацювали над Audi e-Tron Sportback. Доведені найменші деталі, його образ став більш виразним. Коефіцієнт аеродинамічного супротиву – 0,25 (у першого e-Tron складав – 0,28). Обидва кросовери e-Tron мають єдину платформу але Sportback на 13 мм нижчий. Випускається Sportback у версіях 50 quattro, 55 quattro та S-line.

Випуск розпочався обмеженими партіями в квітні 2020 року. З кінця 2020 року у вільному доступі для замовлення у офіційних дилерів AUDI.

Отже, випуск другої серійної повністю електричної моделі AUDI це безперечно шикарна новина для електромобільного ринку. Більший вибір електромобілів дозволяє обрати саме те авто, котре найбільше підходить та подобається саме вам.

 

Технічні характиристики:

Sportback 50 quattro 55 quattro S line
Потужність, к.с. 313 360 503
Крутний момент, Нм 540 561 973
Розгін, сек. 0-100 км/год. 6,8 5,7 4,5
Ємність Акумуляторів, кВт.г 71 95 95
Максимальна швидкість км/год. 190 200 210
Пробіг, км 328 347 347
Макс. Потужність

AC заряджання, кВт/год.

11* 11/22 11*
Максимальна потужність DC заряджання, кВт/год. 150 150 150

* з середини 2021 року опціонально доступний інвертор 22 кВт.
Якщо повна таблиця не відображається на вашому смартфоні,- переверніть екран щоб побачити її повністю.

 

 

Як заряджати європейський Audi e-Tron Sportback вдома

На перший погляд в комплекті з автомобілем постачається все необхідне але, як показує практика, в комплектах є відмінності. Існують 2 види портативних зарядних станцій від AUDI – з екраном та без нього. До зарядки додаються 2 перехідники:

Перехідники Євровилка Cиловий роз’єм
Тип вилки Schuko (E/F) CEE 3х16A
Кількість фаз 1 фаза 3 фази
Макс. струм 12 Ампер 16 Ампер
Макс. потужність 2,5 кВт/год 11 кВт/год
Швидкість повної зарядки

50 quattro

28 годин 6,5 годин
Швидкість повної зарядки

55 quattro

38 годин 9 годин
Швидкість повної зарядки

S line

38 годин 9 годин

Інколи в комплектах зустрічаються перехідники CEE 3x32A, проте якщо зарядний пристрій обмежений 11 кВт то більшу потужність отримати буде неможливо.

 

Версія 55 Sportback опціонально отримала подвійний інвертор загальною потужністю 22 кВт. З середини 2021 року дана опція буде доступна в 50-ках та S-ках. Завдяки даній опції заряджання змінним струмом (AC) стало в двічі швидшим, а час повної зарядки складає 4,5 години. Для пришвидшеної зарядки вдома необхідно придбати додатково більш потужній зарядний пристрій або встановити універсальну домашню зарядну станцію потужністю 22 кВт.

 

Як заряджати європейський Audi e-Tron Sportback на публічних станціях

В європейському комплекті Audi e-Tron Sportback постачається кабель для підключення автомобіля до зарядних станцій з вбудованим електромобільним роз’ємом (розеткою) Type 2. Цим кабелем можливо під’єднуватись до публічних (платних) зарядних станцій. Якщо вдома, на роботі або інші місця обладнані такими зарядними станціями Type 2, ви зможете заряджатись підключаючи даний кабель. Трифазний кабель розрахований на 22 кВт (3 фази по 32 А), але 50 Sportback буде споживати не більше 11 кВт оскільки така потужність обмежена інвертором автомобіля. Опціональні версії 50 Sportback та S Sportback споживатимуть 22 кВт (4,5 годин до 100%).

Частина стаціонарних зарядних пристроїв мають вбудований кабель з відповідним роз’ємом Type 2, який на пряму підключається до автомобіля. В залежності від потужності станції можливо отримати ті самі 11 кВт або 22 кВт за годину.

Швидкісні зарядки (DC) дають більшу потужність до 150 кВт, але найрозповсюдженіші – 50 кВт. Роз’єм що під’єднується до автомобіля – CCS Combo Type 2 (CCS2). Це сучасний загальноприйнятий стандарт для Європи. В залежності від потужності зарядної станції ми отримаємо різну швидкість зарядки. 95 кіловатний акумулятор на 150-ти кіловатній станції буде заряджатись повністю приблизно 40 хвилин. На 50-ти кіловатній станції повна зарядка буде складати 2 години. Для зарядки потрібно відкрити нижню частину зарядного порту оскільки штекер зарядки підключається одночасно у верхню і нижню його частини.

Стандарт CHAdeMO – великий круглий роз’єм виглядає потужно, але не підходить для зарядки даного електромобіля. Він зустрічаються як окремо так і в двостандартних суперчарджерах, де ми використовуємо один з роз’ємів на вибір.

Стандарт CCS Combo Type 1 (CCS1) дуже схожий, але не підходить для зарядки даного автомобіля оскільки створений для американського ринку. CCS Combo Type 1 не відповідає стандартам країн Європи, але трапляється на комерційних ЕЗС (електрозарядних станціях) в Україні, оскільки наш ринок електромобілів переповнений вживаними автівками з Америки.